lunes, 18 de enero de 2021

Chung Ha (con R3hab) - Dream of you (letra en español)

 


I can’t stand
That you might be in someone’s bed
With some *** that you just met all over you

And you can’t breathe
When your eye’s all fixed on me
Know you think that I don’t see it but I do

Your body keeps me awake
But I say nothing
And you say nothing

I give it all for a taste
But we say nothing
It’s time for something

I want you and I know you want me too
So now no more games come through
And I’ll make your dreams come true

All night long
‘Cause I’ll keep you so turned on
So now no more games come through
Don’t make me dream of you

Don’t make me
Don’t make me
Don’t make me dream of you

Don’t make me
Don’t make me
Don’t make me dream of you

Don’t make me
Don’t make me
Don’t make me dream of you

Don’t make me
Don’t make me dream of you


It’s getting late
And this bar’s about to close
And you say you’ll drive me home ‘cause I’m on your way

What can I say
Park the car and come on in
I got whisky, I got gin and lingerie

Your body keeps me awake
But I say nothing
And you say nothing

I give it all for a taste
But we say nothing
It’s time for something

I want you and I know you want me too
So now no more games come through
And I’ll make your dreams come true

All night long
‘Cause I’ll keep you so turned on
So now no more games come through
Don’t make me dream of you

Don’t make me
Don’t make me
Don’t make me dream of you

Don’t make me
Don’t make me
Don’t make me dream of you

Don’t make me
Don’t make me
Don’t make me dream of you

Don’t make me
Don’t make me dream of you

I want you and I know you want me too
So now no more games come through
And I’ll make your dreams come true

All night long
‘Cause I’ll keep you so turned on
So now no more games come through
Don’t make me dream of you

Don’t make me
Don’t make me
Don’t make me dream of you

Don’t make me
Don’t make me
Don’t make me dream of you

Don’t make me
Don’t make me
Don’t make me dream of you

Don’t make me
Don’t make me dream of you

-----------------------------------------------------------------

No soporto la idea de que tal vez estés en la cama
con cualquier *** que acabes de conocer encima de ti

Se te corta la respiración cuando me miras
Sé que piensas que no me doy cuenta, pero te equivocas

Tu cuerpo no me deja dormir,
pero yo no digo nada ni tú tampoco

Me muero por probarlo,
pero no decimos nada
Ya es hora de que pase algo

Te deseo y sé que tú también me deseas,
así que dejemos ya este juego
para que pueda hacer realidad tus sueños

Toda la noche
La llama de la pasión no se apagará,
así que dejemos ya este juego
No hagas que sueñe contigo

No hagas que sueñe contigo
No hagas que sueñe contigo
No hagas que sueñe contigo
No hagas que sueñe contigo

Se hace tarde, este bar está a punto de cerrar
y dices que me llevarás a casa porque te pilla de camino

¿Qué puedo decir?
Aparca el coche y entra
Tengo whisky, ginebra y lencería bonita

Tu cuerpo no me deja dormir,
pero yo no digo nada ni tú tampoco

Me muero por probarlo,
pero no decimos nada
Ya es hora de que pase algo

Te deseo y sé que tú también me deseas,
así que dejemos ya este juego
para que pueda hacer realidad tus sueños

Toda la noche
La llama de la pasión no se apagará,
así que dejemos ya este juego
No hagas que sueñe contigo

No hagas que sueñe contigo
No hagas que sueñe contigo
No hagas que sueñe contigo
No hagas que sueñe contigo

Te deseo y sé que tú también me deseas,
así que dejemos ya este juego
para que pueda hacer realidad tus sueños

Toda la noche
La llama de la pasión no se apagará,
así que dejemos ya este juego
No hagas que sueñe contigo

No hagas que sueñe contigo
No hagas que sueñe contigo
No hagas que sueñe contigo
No hagas que sueñe contigo

No hay comentarios:

Publicar un comentario